Mare Nordului

Da, acum două sau trei zile am fost la şi la Marea Nordului. Staţiunea a fost super şi plaja şi apa, tot. Numai că noi ne-am pus ca proştii unde pe plaja unde era plin de pietre în nisip iar pe cealaltă era numai nisip fără pic de piatră.

Am stat umpic pe plajă şi am zis să intru în apă. Prima dată când am băgat picioarele am crezut că înţepenesc acolo. N-am intrat. Am stat puţin cu sora mea pe plajă şi când i-am văzut pe toţi în apă am zis că mă bag şi eu. Numai după ce am intrat am realizat cât de bună-i apa. Chiar nu era rece de loc la cele douăzeci de grade. Oricum nu e ca în România, aici la douăzeci de grade îi foarte cald din cauza umidităţii.

Am vrut să mă duc cu jetsky-ul dar nu am găsit de închiriat deci l-am tăiat jos după listă. Am vrut să mai merge şi cu o barcă să ne arate nu ştiu ce insule dar am vorbit cu ăla de la intrare şi a zis că-i un bullshit şi şi trebuie să mergem acasă. O fost plin de bărci de curse, yahturi, bărci dalea micuţe, salvamarii se dădeau cu jetsky-u de n-aveau treabă ( i-am invidiat puţin, doar puţin ).

Păcat că a trebuit să plecă mai repede acasă deoarece trebuia să ducem pe cineva la aeroport. Înfine.

Şi aşa s-a defăşurat activitatea noastră la Mare, Marea Nordului.